Vapaaehtoistoiminta

VAPAAEHTOISESTI, ILOLLA JA INNOKKAASTI

Sydäntyö on koko toimintansa ajan perustunut vapaaehtoisuuteen. Vuoden 2017 alussa juhlimme pienimuotoisesti ”perhepiirissä” 60-vuotista taivalta.

Joukossamme on ollut huippuammattilaisia ja aktiivisia osaajia. Yhdessä on saatu paljon hyvää aikaan. Tampereen Sydänyhdistys on aloittanut monia toimintoja, jotka ovat laajentuneet jopa valtakunnallisiksi.

Olemme tehneet Muista minua -lehteä, vetäneet Terve, nuori-projektia, markkinoineet Valentinus-päivän kortteineen koko maahan, virittäneet perheet yhteiselle retkelle Metsä on kuin satu-tapahtumissa vain joitakin mainittuina.

Toimintamme on käynyt läpi erilaisia muutoksia ajan myötä ja ajan haasteisiin vastaten.

NYT

Tänä päivänä perustoimintaamme ovat olleet kerhot ja nyt olemme monipuolistamassa aktiviteettejämme.

Kaikille jäsenille tarjotaan vielä tänä syksynä mahdollisuus osallistua maalauskurssille, käsillä tekemisen porukkaan ja tarjoamme myös aina terapeuttisen kirjoituskurssin. Todelliseen tarpeeseen tulee myös räätälöimämme nettikurssi.

Toivottavasti sekä yhdistyksemme nykyiset että uudet jäsenet tulevat innokkaasti mukaan kehittämään näitä uusia aluevaltauksia. Ja tietysti osallistumaan!

Odotamme myös jäseniltämme innokkaasti ehdotuksia kaiken muunkin toimintamme kehittämiseksi.

Voit ottaa yhteyttä puh. 045 127 4467  tai hallituksen jäseniin.

Toimimalla yhdessä voimme olla laajasti sydämen asialla ja viedä meidän kaikkien hyvinvoinnille tärkeää viestiä eteenpäin. Jokaista tarvitaan.

Vertaistoiminta on yksi vapaaehtoistoiminnan muoto. Sinun ei tarvitse olla sydänpotilas eikä sitoutua vuosiksi toimintaan voidaksesi toimia sydänten lähettiläänä. Pienikin teko voi olla merkityksellinen. Vapaaehtoisella panoksella voit tukea sydäntyötä. Ilmoittaudu vapaaehtoiseksi ja kerro mitä haluaisit tehdä tampere@sydan.fi.

Suunnittelemme myös jatkuvasti uutta vapaaehtoistoimintaa. Onko sinulla idea? Kerro siitä meille tai tule mukaan nauttimaan muiden ideoista.

LR_sydänliitto_ulkoilu5_web.jpg

Odotamme toimintaamme mukaan myös perheitä ja nuortaväkeä. Kannattaa kuulostella, mitä toimintaaa voisimme yhdessä viritellä.