Yhdistys

Tule mukaan Sydänyhdistyksen toimintaan!

Jo vuodesta 1966 olemme olleet sydämen asialla. Tarjoamme sinulle ja läheisellesi tietoa, tukea ja monimuotoista toimintaa sydämen hyvinvoinnin lisäämiseksi. Suomessa Sydänyhteisöömme kuuluu yli 70 tuhatta henkilöjäsentä, Tampereella meitä on n. 2000.

Liity Sinäkin jäseneksi ja tuo ystäväsi mukaan! Jäseneksi voi liittyä jokainen, jolle sydän on tärkeä ja joka haluaa olla sydämen asialla. Jäsenmaksu 24 euroa/vuosi.

Liittymällä sydänyhdistyksen jäseneksi saat monipuolisia jäsenetuja, mm. Sydänlehden ja mahdollisuuden osallistua sydänyhteisön toimintaan. Samalla tuet tärkeää sydäntyötä, jolla edistetään sydänterveyttä, ehkäistään sydänsairauksia ja tuetaan jo sairastuneita. Pidämme myös yhteyttä alueemme päättäjiin sydänpotilaiden etujen ja sydänterveyttä tukevien toimien turvaamiseksi.

Toimintamme perustuu tutkittuun tietoon, haluamme olla innostava, uudistuva ja lähellä ihmistä.
Kun liityt joukkoomme, saat mahdollisuuden osallistua vireään kerhotoimintaan.
Järjestämme myös monimuotoista kurssitoimintaa sekä tarjoamme mahdollisuuden osallistua yleisöluennoille, joissa asiantuntijat nostavat esiin näkökulmia sydänterveyden tukemiseen ja vinkkejä käytännön valintoihin.

Touhutalkoisiin voivat osallistua kaikki, jotka kaipaavat uusia aktiviteetteja. Tule mukaan ja ideoi kanssamme yhteistä toimintaa.

Terveydenhuollon ammattilainen

Tarjoamme tietoa, materiaaleja ja palveluita myös sinulle, joka kohtaat sydänpotilaita työssäsi.
Yhdistyksen toiminnasta vastaa yhdistyskokouksen valitsema hallitus, johon kuuluu puheenjohtaja ja 9 jäsentä. Hallituksen alaisuudessa toimii palkattu toiminnanjohtaja.

Sydänyhdityksen pitkäjänteisen toiminnan ja työn takaamiseksi vastaanotamme mielellämme testamentteja ja lahjoituksia.

Sydänyhdistyksen jäsenenä pääset monenlaiseen vireään toimintaan.