Wau, mikä meininki!

Toiminta • 17. Heinäkuuta 2017

WAU, MIKÄ MEININKI!

Hieman hiljaisemman kesäkauden jälkeen olemme jo lähtökuopissa. Tampereen Sydänyhdistyksen syyskausi on toiminnassaan monipuolisempi kuin aikoihin. Etusivumme tapahtumakalenterista näet, mitä on luvassa. Kannattaa vilkaista ja tulla mukaan.

Olethan myös huomannut, että meillä on omat face-book (fb) -sivut. Siis nimellä Tampereen Sydänyhdistys. Ne on tarkoitettu kaikkeen nopeaan viestintään, niin yleisissä kuin yhdistyksemme tamperelaisissa asioissa odotamme Sinun kommenttejasi ja vuoropuhelua. Tule rohkeasti rupattelemaan! Ja kuviakin saa lähettää, vaikkapa kerhojen tapaamisista.

Jos fb-sivut eivät vielä ole ominta osaamista, niin rohkeutta ja taitoja kannattaa tulla hakemaan internet-kurssiltamme, joka syksyllä järjestetään jo toisen kerran. Ja jatkokurssistakin on jo sovittu.

Tutut kerhot jatkavat tietysti toimintaansa. Naisen Sydän on löytänyt uuden kokoontumispaikan. Tapahtumakalenterista löydät paikan ja kokoontumisajat samoin kuin muillekin kerhoille. Odotamme innolla uusia jäseniä mukaan!

Syyskauteen mahtuu mm. retkeilyä ja risteilyä, teatteria ja taidetta. Ota omasi

Toiminnanjohtajamme Kirsi aloittaa elokuun alussa kokopäivätoimisena ja toivottavasti löydämme myös mahdollisimman pian sopivat toimitilat. Tarvitsemme kokoustilan ja Kirsille toimistotilat. Kaikki vinkit otetaan kiitollisina vastaan. Syy tilatarpeeseen on Sydänpiirin muutto uuteen Sydänsairaalaan ja luopuminen nykyisistä, meidänkin käyttämistämme tiloista. Kun viritellään sopivasti verkkoja, niin eiköhän passelit tilat löydy!

Kaiken kaikkiaan luvassa on ohjelmaa, jos jonkin moista. Voisi vaikka hypätä hetkeksi oman mukavuusalueensa ulkopuolellekin. Esimerkiksi Lavis voi olla monelle uusi aluevaltaus. Olemme myös valmiit räätälöimään yhdistyksen nimissä jotain ihan uuttakin, kunhan saamme vinkkejä ja mukaan on lähdössä riittävän suuri joukko.

Siis reipasta ja kokeilevaa syksyä sydänyhdistysläiset ja uudet jäsenet!

En ole ihminen