Uusia ihmisiä, uusia tehtäviä!

Toiminta • 26. Helmikuuta 2018

Tervetuloa uudet hallituksen jäsenet Gitte, Paula ja Pekka, puheenjohtaja Juha sekä toiminnanjohtaja Eine!

Vanhalle, toimivalle sydäntyölle on saatu tuoretta verta. Terveyden ja sydämen ammattilaiset Gitte ja Paula tuovat yhdistykseen tämän päivän tietoaidon. Pekka tuo yhdistykseen merkittävää talousosaamista ja puheenjohtaja Juha tulee jatkamaan pitkäaikaisen puheenjohtajamme Hannelen vaativaa työsarkaa,

Toiminnanjohtaja Eine aloitti helmikuun alussa ja on ollut seurannut toimintamme hankkeita valmiina urakoimaan monipuolista toimintakenttää sydäntyön hyväksi.

Einen näkemyksiä tulevasta saamme lukea tuota pikaa. Ja Hannele on lupautunut kertomaan pitkästä työsrasta ja sen monipuolisista vaiheista aina tähän päivään saakka kurkistaen hieman tulevaisuuteenkin. Jäämme odottelemaan.

Kumppanuustalo Atrreli, jossa toimistoamme nykuisin pidämme, on osoittautunut toimivaksi työtilaksi. Talo myös tarjoaa kokoustiloja ja kahvila toteuttaa pienet kokousvälipalat tarvittaessa.

Kevät 2018 on mielenkiintoinen ja monipuolinen toiminnassamme. Kerhot porskuttavat tuttuun malliin. Muutama erityishankekin on:

Sydämen asialla - erityisesti miehen sydämen - ollaan jo kello 17. lähtien Sampolasssa. Iltaan mahtuu monenlaista tärkeää miesasiaa ja tilaisuus kestää klo 19.15.

Pojat - äijät -miehet! Kutsulla odotetaan 7.3. Kumppanuustalo Artteliin (2.krs.) niin ikään urhoja kertomaan, millaisesta yhdessäolosta ja toiminnasta he olisivat kiinnostuneita. Yhdistykseltä on nimittäin toivottu jotain mieheille, toimintaa ja/tai turinaa. Nyt kartoitamme, millaiselle toiminnalle mahdollisesti on tarvetta.

Sydänviikolla järjestetään Ikurin Virelässä kaikkien aikojen Sydäntanssit! On kaksi bändiä ja puffetti, arpajaiset ja runsaasti parkkipaikkoja, vaikka bussi 21 myös tuo perille.

10.5. vietetään Unelmien liikuntapäivää ja silloin on tarkoitus yhdistää voimat Tampereen Taivaltajien kanssa ja järjestää koko perheen ulkoista yhdessäoloa Taivalpirtille. Tekemistä ja liikuntaa mielen mukaan, perheille ja individualisteille. Varautukaa!

Kaikista tapahtumista löydät tietoa myös muualta nettisivuiltamme ja fb-sivuiltamme. Ja muistattehan, että odotamme kommentteja, aktiivisuutta ja viestejä myös nettisivuillemme! Kirjoitelkaa!