Uusia ihmisiä, uusia tehtäviä!

Toiminta • 26. Helmikuuta 2018

Tervetuloa uudet hallituksen jäsenet Gitte, Paula ja Pekka, puheenjohtaja Juha sekä toiminnanjohtaja Eine!

Vanhalle, toimivalle sydäntyölle on saatu tuoretta verta. Terveyden ja sydämen ammattilaiset Gitte ja Paula tuovat yhdistykseen tämän päivän tietoaidon. Pekka tuo yhdistykseen merkittävää talousosaamista ja puheenjohtaja Juha tulee jatkamaan pitkäaikaisen puheenjohtajamme Hannelen vaativaa työsarkaa,

Toiminnanjohtaja Eine aloitti helmikuun alussa ja on ollut seurannut toimintamme hankkeita valmiina urakoimaan monipuolista toimintakenttää sydäntyön hyväksi.

Einen näkemyksiä tulevasta saamme lukea tuota pikaa. Ja Hannele on lupautunut kertomaan pitkästä työsrasta ja sen monipuolisista vaiheista aina tähän päivään saakka kurkistaen hieman tulevaisuuteenkin. Jäämme odottelemaan.

Kumppanuustalo Atrreli, jossa toimistoamme nykuisin pidämme, on osoittautunut toimivaksi työtilaksi. Talo myös tarjoaa kokoustiloja ja kahvila toteuttaa pienet kokousvälipalat tarvittaessa.

Kevät 2018 on mielenkiintoinen ja monipuolinen toiminnassamme. Kerhot porskuttavat tuttuun malliin. Muutama erityishankekin on:

Sydämen asialla - erityisesti miehen sydämen - ollaan jo kello 17. lähtien Sampolasssa. Iltaan mahtuu monenlaista tärkeää miesasiaa ja tilaisuus kestää klo 19.15.

Pojat - äijät -miehet! Kutsulla odotetaan 7.3. Kumppanuustalo Artteliin (2.krs.) niin ikään urhoja kertomaan, millaisesta yhdessäolosta ja toiminnasta he olisivat kiinnostuneita. Yhdistykseltä on nimittäin toivottu jotain mieheille, toimintaa ja/tai turinaa. Nyt kartoitamme, millaiselle toiminnalle mahdollisesti on tarvetta.

Sydänviikolla järjestetään Ikurin Virelässä kaikkien aikojen Sydäntanssit! On kaksi bändiä ja puffetti, arpajaiset ja runsaasti parkkipaikkoja, vaikka bussi 21 myös tuo perille.

10.5. vietetään Unelmien liikuntapäivää ja silloin on tarkoitus yhdistää voimat Tampereen Taivaltajien kanssa ja järjestää koko perheen ulkoista yhdessäoloa Taivalpirtille. Tekemistä ja liikuntaa mielen mukaan, perheille ja individualisteille. Varautukaa!

Kaikista tapahtumista löydät tietoa myös muualta nettisivuiltamme ja fb-sivuiltamme. Ja muistattehan, että odotamme kommentteja, aktiivisuutta ja viestejä myös nettisivuillemme! Kirjoitelkaa!

jenny cloud 14.04.2018 11:45

Tämä on todellinen elämänkokemus tohtori Ewanin kanssa, joka auttoi minua pelastamaan avioliitoni tekemällä minulle raskauden loitsun. Nimeni on jenny pilviä ja i somalikselta, mutta tällä hetkellä asuu manchesterissa. mieheni ja olen ollut naimisissa yli 6 vuotta. Meillä ei ollut lapsia. Mieheni ei ollut tyytyväinen tähän, koska olemme yrittäneet monien vuosien ajan olla lapsi, jonka ajattelimme antavan, mutta ajatus ei ollut paras meille. mieheni puhui jopa avioerosta! pelkäsin menettää aviomieheni 3 kuukautta sen jälkeen, kun mieheni alkoi puhua avioerosta, näin viestin facebookissa, joka kertoi spell casterista siitä, kuinka hän auttaa ihmisiä erilaisista ongelmista ja hänen nimensä on tohtori Ewan. Lähetin hänelle sähköpostia sähköpostitse osoitteella covenantsolutiontemple@gmail.com, selitin hänelle kaiken ja hän kertoi minulle, ettei huoli. Olin innoissaan, hän lohdutti minua sanoillaan, hän kertoi minulle, että aiomme tehdä raskauden loitsun, pelkäsin, mutta minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa. hän kertoi minulle, mitä tehdä ja tein sen. hän todella teki rakkauden loitsun, hän antoi minulle varmuuden siitä, että tulen raskaaksi 2 päivää, ajattelin hän leikkiä. tämä on 11. kuukausi kokouksen jälkeen tohtori Ewan, nyt minulla on joukko kaksosia, poika ja tyttö. Jumala siunaa teitä, tohtori Ewan, kiitos siitä, mitä olette tehnyt minulle. Ota yhteyttä ja tule tapaamaan tohtori Ewania, jos menet läpi elämän vaikeuksia, kuten minä, joka kuljin läpi covenantsolutiontemple@gmail.com ja käy verkkosivuilla osoitteessa http: //allwomenstalk.com/p/58034af4f725a97d108b4569 tai soita tai lisää hänet watsappiin +2349078040531. siellä on vielä todellisia ihmisiä auttamassa ihmisiä. covenantsolutiontemple@gmail.com on yksi heistä. hän myös auttaa arpajaisissa voittaa myös, jos haluat voittaa arpajaiset nyt myös yhteyttä hänelle

landy morris 04.10.2018 23:12

Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my husband after three(3) years of marriage just because another woman had a spell on him and he left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address gbojie spiritual temple , have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a woman had a spell on my husband and he told me that he will help me and after 2 days that i will have my husband back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my husband. Thanks for Dr,gbojie . His email: gbojiespiritualtemple@gmail.com OR.His WhatsApp Number:+2349066410185 or check out his website: http://gbojiespiritualtemple.website2.me