Uusi vapaaehtoinen! Tervetuloa Kristin

Toiminta

Aktiivisuus palkitaan ja aina voi löytää kiinnostavaa ja motivoivaa tekemistä, kun on iloinen, innokas ja yritteliäs. Kristin Suorsa on.

Kesällä hän oli suunnittelemassa Hämeenpuiston puistofiestaa yhdistykselle. Siellähän meidän hyvän ja huonon sydämen mökit kertoivat kurkistajille totuuden: jokainen voi itse pitää huolta sydämensä kunnosta. Ehdon tahdoin ei itselleen kannata huonoa oloa hankkia.

Kristin on ollut myös suunnittelemassa Oman elämänsä luotsi- ja Stoppi liikkumattomuudelle- hankkeita.

Parhaillaan hän on marraskuun alkuun meillä työkokeilussa. Hänen vastuullaan on Elintaparemontti- kurssi. Monipuolinen kurssi sisältää tietysti teoriatietoa, mutta myös liikuntalajien kokeiluja, liikuntaneuvontaa sekä ravitsemusohjausta. Paljon uutta ja monipuolista toimintaa - toivottavasti myös uusille jäsenille.

Kristin on terveysalan ammattilainen ja näin hän kertoo.

- Olen 26-vuotias nainen joulupukin kotiseudulta Rovaniemeltä. Koko aikuisikäni olen valunut hiljalleen etelään päin, ensin Ouluun opiskelemaan kemiaa, sitten Jyväskylään opiskelemaan liikuntalääketiedettä ja lopulta tänne Tampereelle rakentamaan työuraa. Jyväskylän yliopiston liikuntatieteellisestä tiedekunnasta käteeni tarttuivat terveystieteiden maisterin paperit. Taustallani on myös ravitsemustieteen, urheiluravitsemuksen ja liiketoiminnan opintoja.

Kristin hakeutui siis vapaaehtoiseksi yhdistyksemme sydäntyöhön. Syy on perusteltu ja hyvin henkilökohtainen.

-Jo ennen Tampereelle muuttoani halusin jollain tavalla mukaan Sydänyhdistyksen toimintaan. Liikuntalääketieteen maisteriopinnoissa erityisesti sydänsairaudet sekä sydänsairauksien ennaltaehkäisy ja kuntoutus liikunnan keinoin kiinnostivat minua erityisesti.

- Sydänsairaudet ovat olleet isäni suvun rasitteena, joten myös henkilökohtaiset kokemukset vetivät minua voimakkaasti mukaan sydäntyöhön.

Kristin on aloittanut myös yrittäjyyskokeilun yhdistyksessämme ja hänen suunnitelmissaan on tarjota yksilöllistä elintapaohjausta yhdistyksen jäsenille ja tuleville jäsenille. Koulutukseni myötä annan tieteeseen pohjautuvaa neuvontaa ja ohjausta pitkäaikaissairaille: turvallisia liikuntavinkkejä ja miten liikunnan avulla voi torjua tehokkaimmin sairauksia tai estää niiden etenemisen. Jokainen ihminen on ainutlaatuinen, ja sen vuoksi yksilöllisesti räätälöity elintapaohjaus on toimivin tapa tukea terveyttä.

Vaikka Kristin on melko tuore tamperelainen, on hän kotiutunut hyvin. Ja kaupunkimme mainiot liikuntamahdollisuudet hän on ottanut ihailtavasti haltuunsa.

- Tampere antaa unelmien liikuntakaupunkina parastaan. Työmatkaa Hervannasta keskustaan pyöräillessä, vesisateen piiskatessa naamaa, on aina saatavissa vertaistukea lukuisilta muilta työmatkapyöräilijöiltä. Iloinen ilme tai käden heilautus tsemppaa!  Pyynikin piiiiiiiitkät portaat ovat henkilökohtainen suosikkini; siellä saa kivoissa maisemissa sydämen kunnolla sykkeeseen ja jalat mukavasti vapisemaan. Rääkin loputtua Pyynikin munkkikahvit maistuvat!

MONICA DAVID 02.02.2018 03:34

SPEAKING FROM EXPERIENCE WITH GOOD RESULT TO TESTIFY ABOUT I am Monica David from Ontario Canada, i want to testify about the good service of Dr. Ugo Wonders living in USA for helping me bring back my fiancee who left me because of a prostitute. it was a terrible and depressing time when my fiancee whom we were supposed to be married in two months cancelled our wedding because of a prostitute who cast a spell on him and stole him away. i was searching for help online when i saw a review about Dr. Ugo of General Spell Temple, i then contacted him for help. I followed all his instruction accordingly as he assured and guaranteed me that my Fiancee will be back in 48 hours, to my greatest surprise in exactly two days after the spell was cast, my Fiance called me and started to apologize for leaving me because of another lady. i waited for two months in which we are now married before i could testify and right now, we are one happy family and its going to remain like this for ever.. all thanks to Dr. Ugo Wonders of General Spell Temple. you can contact Dr. Ugo for any relationship problem through his direct email : generalspelltemple@gmail.com or call him directly on +1 386-336-9876 website:http://generalspelltempleblog.wordpress.com

En ole ihminen