Tule tutustumaan golfin saloihin! La 26.8.2017 klo 13-16.00

Toiminta • 17. Heinäkuuta 2017

ANNA GOLF- KÄRPÄSEN PURAISTA! Golf on erinomainen tapa liikkua. Se ylläpitää ja parantaa hyvin sekä hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa että lihaskuntoa. Golflyönti edellyttää hyvää rintarangan ja lonkan liikkuvuutta, keskivartalon ja pakaroiden voimaa sekä hyvää tasapainoa, jotta lyönti ei kuormita liikaa selän rakenteita. Pitkäkestoisena liikuntana se polttaa myös tehokkaasti rasvaa. Yhden golfkierroksen aikana tulee käveltyä noin 8 kilometriä.  Vaihtelevat pelitilanteet taas ovat hyvää aivojumppaa. Golfia voivat harrastaa kaiken ikäiset.

Tule mukaan kokeilemaan golfia lauantaina 26.8. klo 13.-16. Paikkana: Golfkeskus Oy Messukylä, Kivikirkontie 23. Ohjelmassa on eri lyöntien opettelua ja lopuksi pääsee pelaamaan muutaman väylän. Välineet ja harjoituspallot sisältyvät hintaan.  Pukeutumiskoodi on vapaa, Jalkaan mukavat kengät  ja päälle säänmukainen varustus!

Hinta: jäsenet 10 € ja muut 15 €
Ilmoittautumiset: Sitovat ilmoittautumiset 1.8.2017 mennessä  tampere@sydan.fi
tai puh. 045 127 4467.

Tai

Diabetesyhdistykseen: puh. 045 358 2505  tsto@tampereendiabetesyhdistys.fi

Järjestäjinä: Tampereen Sydänyhdistys ry, Pirkanmaan AVH- yhdistys ry, Tampereen diabetesydistys ry ja Tampereen selkäyhdistys.

En ole ihminen