Sydänleikatuista tulee Sydänystävien kerho!

Sydänleikattujen kerhossa puhaltavat nyt muutoksen tuulet. Vaihdossa ovat niin nimi, kokoontumisaika ja – paikka kuin vetäjäkin.

-      Sydänleikatut- nimi ei ole tätä päivää, sillä sydänleikkauksia ei enää juurikkaan tehdä. Nimi on lähinnä aiheuttanut hämmennystä mahdollisten uusien jäsenien keskuudessa, ja heiltä onkin tullut viestiä ettei kerho ole heitä varten kun heillä ei ole leikkausta takanaan, kertoo kerhon vetäjä Risto Mäkelä ja jatkaa: Aluksi pohdimme sydänoperoidut- nimeä, mutta päädyimme kuitenkin hyvässä yhteisymmärryksessä Sydänystävät- nimeen. samalla pohdimme oman kerhomme ydintehtävää. Se on yhdessäolo sekä hyvä ja iloinen mieli. Emme halua piehtaroida sairauden varjossa vaan tarkoituksena on, että voimaantua mukavien asioiden ympärillä. Ei sairauksista puhuminen toki kiellettyä ole ja jokainen saa varmasti kuuntelijan ja tsemppausta.

Sydänystävät kokoontuvat vuoden vaihteen jälkeen tiistaisin klo 11 alkaen osoitteessa Tampereen vertaistukikeskus, Mustalahdenkatu 19 D. Kokoontumisten aikana mm. vaihdetaan kuulumisia, joskus pidetään tietokilpailu tai kuunnellaan vieraiden alustuksia.  Lisäksi käydään yhdessä teatterissa ja retkillä.  Lopuksi joka tapauksessa kahvitellaan.

Risto Mäkelä on vetänyt Sydänleikattujen kerhoa jo usean vuoden ajan.  Nyt hän on kuitenkin päättänyt siirtyä syrjään kevätkauden jälkeen. Uutta vetäjää kaivataan, ja Risto on luvannut auttaa uutta vetäjää syksyn ajan.

-      Aikansa kutakin, sanoo Risto. Uusi luotsi ja uudet kujeet. Olen varma, että uusi vetäjä tekee hyvää koko kerholle. Itse aion siirtyä kahvipöydän toiselle puolelle, vaimon viereen, hän vielä tokaisee ja nauraa makeasti.

Vaikka moni asia muuttuu, yksi pysyy samana: Sydänystävät pelaavat edelleen Bocciaa tiistaisin klo 14.30 alkaen Koskikodissa, osoitteessa Rongankatu 8.  Sinnekin kaikki ovat tervetulleita, myös ne jotka eivät kuulu mihinkään kerhoon.

risto.makela41@gmail.com puh. 040 536 6422.

MONICA DAVID 02.02.2018 03:33

SPEAKING FROM EXPERIENCE WITH GOOD RESULT TO TESTIFY ABOUT I am Monica David from Ontario Canada, i want to testify about the good service of Dr. Ugo Wonders living in USA for helping me bring back my fiancee who left me because of a prostitute. it was a terrible and depressing time when my fiancee whom we were supposed to be married in two months cancelled our wedding because of a prostitute who cast a spell on him and stole him away. i was searching for help online when i saw a review about Dr. Ugo of General Spell Temple, i then contacted him for help. I followed all his instruction accordingly as he assured and guaranteed me that my Fiancee will be back in 48 hours, to my greatest surprise in exactly two days after the spell was cast, my Fiance called me and started to apologize for leaving me because of another lady. i waited for two months in which we are now married before i could testify and right now, we are one happy family and its going to remain like this for ever.. all thanks to Dr. Ugo Wonders of General Spell Temple. you can contact Dr. Ugo for any relationship problem through his direct email : generalspelltemple@gmail.com or call him directly on +1 386-336-9876 website:http://generalspelltempleblog.wordpress.com

jenny cloud 14.04.2018 11:45

Tämä on todellinen elämänkokemus tohtori Ewanin kanssa, joka auttoi minua pelastamaan avioliitoni tekemällä minulle raskauden loitsun. Nimeni on jenny pilviä ja i somalikselta, mutta tällä hetkellä asuu manchesterissa. mieheni ja olen ollut naimisissa yli 6 vuotta. Meillä ei ollut lapsia. Mieheni ei ollut tyytyväinen tähän, koska olemme yrittäneet monien vuosien ajan olla lapsi, jonka ajattelimme antavan, mutta ajatus ei ollut paras meille. mieheni puhui jopa avioerosta! pelkäsin menettää aviomieheni 3 kuukautta sen jälkeen, kun mieheni alkoi puhua avioerosta, näin viestin facebookissa, joka kertoi spell casterista siitä, kuinka hän auttaa ihmisiä erilaisista ongelmista ja hänen nimensä on tohtori Ewan. Lähetin hänelle sähköpostia sähköpostitse osoitteella covenantsolutiontemple@gmail.com, selitin hänelle kaiken ja hän kertoi minulle, ettei huoli. Olin innoissaan, hän lohdutti minua sanoillaan, hän kertoi minulle, että aiomme tehdä raskauden loitsun, pelkäsin, mutta minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa. hän kertoi minulle, mitä tehdä ja tein sen. hän todella teki rakkauden loitsun, hän antoi minulle varmuuden siitä, että tulen raskaaksi 2 päivää, ajattelin hän leikkiä. tämä on 11. kuukausi kokouksen jälkeen tohtori Ewan, nyt minulla on joukko kaksosia, poika ja tyttö. Jumala siunaa teitä, tohtori Ewan, kiitos siitä, mitä olette tehnyt minulle. Ota yhteyttä ja tule tapaamaan tohtori Ewania, jos menet läpi elämän vaikeuksia, kuten minä, joka kuljin läpi covenantsolutiontemple@gmail.com ja käy verkkosivuilla osoitteessa http: //allwomenstalk.com/p/58034af4f725a97d108b4569 tai soita tai lisää hänet watsappiin +2349078040531. siellä on vielä todellisia ihmisiä auttamassa ihmisiä. covenantsolutiontemple@gmail.com on yksi heistä. hän myös auttaa arpajaisissa voittaa myös, jos haluat voittaa arpajaiset nyt myös yhteyttä hänelle