Rytmiryhmä

Hyvällä sykkeellä, ryhmässä!

Kerhon ideana on kokoontua sydänterveyttä edistävissä merkeissä. Hyvässä sydämen rytmissä!
Kokoontumiset ovat avoimia tilaisuuksia kaikille sydänsairauteen sairastuneille, läheisille tai muuten asiasta kiinnostuneille. Syksyn 2017 aikana kokoonnumme joka toinen tiistai Lähitori Tammelassa alkaen klo 11.30, kokouksista ilmoitetaan yhdistyksen nettisivuilla ja Aamulehden Menot palstalla.
Ryhmän kokoontumisissa on yleensä noin kolmekymmentä henkeä, mutta mukaan mahtuu. Rytmiryhmä perustettiin vuonna 2011, vetäjänään Klaus Lönnström.
Rytmiryhmä panostaa asiantuntija-alustuksiin. Yhteistyö Tampereen Sydänsairaalan kanssa on erittäin aktiivista ja sen kardiologit ovat asiantuntija esitelmöitsijöinä useasti vuoden aikana. Tämän lisäksi eri alojen erikoislääkärit, seksuaalineuvojat, fysioterapeutit, farmaseutit sekä useat omahoidon ammattilaiset ovat tarjonneet tuoreimpia vinkkejä kuntoutumisesta ja tuoneet näin helpotusta arkeemme.
Rytmiryhmä on tehnyt yhteisiä retkiä mm. viime syksynä Finlandia-talolle Sydänmessuille ja tänä syksynä teemme retken teatterimatkalle Turkuun.
Tervetuloa mukaan iloiseen joukkoomme mukaan!
Yhteyshenkilöinä ja Rytmiryhmän vetäjinä toimivat Erkki Ropo, 0400 636730 ja Markku Halme, 050 5361640 sekä Veikko Toivio, 050 5420560.

SYKSYN 2017 KOKOONTUMISPÄIVÄT:

31.10. klo 11.30  Vieraana neurologi MIKA KOSKINEN, TAYS: Huimaus.

14.11. klo 11.30  Vieraana Suuhygienisti Johanna Orjala: Sydänpotilaan hammashoito.

28.11. klo 11.30  Vieraana osastonhoitaja  MERJA LEHMUSVIRTA: Potilas uudessa Sydänsairaalassa

9.12.  Retki Turun kaupunginteatteriin: Seitsemän Veljestä