Rytmiryhmä

Hyvällä sykkeellä, ryhmässä!

Kerhon ideana on kokoontua sydänterveyttä edistävissä merkeissä. Hyvässä sydämen rytmissä!
Kokoontumiset ovat avoimia tilaisuuksia kaikille sydänsairauteen sairastuneille, läheisille tai muuten asiasta kiinnostuneille. Kevään 2018 aikana kokoonnumme joka toinen keskiviikko Lähitori Tammelassa alkaen klo 11. kokouksista ilmoitetaan yhdistyksen nettisivuilla ja Aamulehden Menot palstalla.
Ryhmän kokoontumisissa on yleensä noin kolmekymmentä henkeä, mutta mukaan mahtuu. Rytmiryhmä perustettiin vuonna 2011, vetäjänään Klaus Lönnström.
Rytmiryhmä panostaa asiantuntija-alustuksiin. Yhteistyö Tampereen Sydänsairaalan kanssa on erittäin aktiivista ja sen kardiologit ovat asiantuntija esitelmöitsijöinä useasti vuoden aikana. Tämän lisäksi eri alojen erikoislääkärit, seksuaalineuvojat, fysioterapeutit, farmaseutit sekä useat omahoidon ammattilaiset ovat tarjonneet tuoreimpia vinkkejä kuntoutumisesta ja tuoneet näin helpotusta arkeemme.
Rytmiryhmä on tehnyt yhteisiä retkiä mm. viime syksynä Finlandia-talolle Sydänmessuille ja tänä syksynä teemme retken teatterimatkalle Turkuun.
Tervetuloa mukaan iloiseen joukkoomme mukaan!
Yhteyshenkilöinä ja Rytmiryhmän vetäjinä toimivat Erkki Ropo, 0400 636730 ja Markku Halme, 050 5361640 sekä Veikko Toivio, 050 5420560.

KEVÄT 2018 OHJELMA:

10.1 klo 11.00 : Vieraana Toiminnanjohtaja Pekka Auvinen, Johanneksen klinikka. Toiminnan esittely.

24.1. klo 11.00:   Vieraana toiminnanjohtaja Ulla Harala, Hämeenmaan sydänpiiri: Sydänpiiri muutoksen   sylissä.

7.2. klo 11.00:  Vieraana Toimitusjohtaja Kari Niemelä, sydänsairaala: Sydänsairaala avataan 2.5.2018.

21.2. klo 11.00: Vieraana psykologi Pekka Salmela: Sairaudet ja mielenterveys

7.3. klo 11.00: Vieraana Fysioterapeutti Piia Nykänen: Liikunnan edut ja haitat.

21.3. klo 11.00: Ohjelma myöhemmin

4.4. klo 11.00: Ohjelma myöhemmin

18.4. klo 11.00: Ohjelma myöhemmin

2.5. klo 11.00: Vieraana pääsihteeri Tuija Brax, Sydänliitto

16.5. klo 11.00: Vieraana palvelupäällikkö Päivi Harju, Pohjolankadun Palvelukeskus. Kevätkauden päätös, kakkukahvit.