Naisen Sydän-ryhmä

Naisen Sydän –ryhmä on vain  naisille suunnattu vertaistukiryhmä, jossa jaamme kokemuksia ja saamme kuulla asiantuntijoiden alustuksia sydänterveyden tiimoilta. Ryhmä on perustettu vuonna 2008 ja tilaisuuksissa käy säännöllisesti 12-18 naista.  Tapaamisissa vaihdetaan kokemuksia yhteisistä sydämen toimintaan liittyvistä asioista.  Voimme luottamuksellisesti kertoa henkilökohtaisimmistakin kokemuksistamme.

- Luottamuksellisuus, oikea tieto ja keskustelut ovat ryhmän toiminnan keskiössä, sanoo ryhmän vetäjä Pirkko Paloheimo, jonka omakin sydän aiheuttaa jatkuvaa tarkkailua. Kaikki eivät välttämättä halua kertoa kokemuksistaan, mutta luottamuksellisuus takaa sen, että ne jotka haluavat avautua, tietävät että asiat jäävät ryhmään. Niitä ei levitellä!

Ryhmätapaamisissa kuullaan lääkäreitä, terveydenhoitajia ja muita hyvinvoinnin ammattilaisia, joiden vinkkien innostamina voimme säilyttää tai parantaa elämänlaatuamme. Uusia tulokkaita rohkaistaan esimerkein ja keskusteluin - elämä jatkuu! Ryhmäläisten perusjoukko toivottaa mukaan uudet, uusia näkemyksiä ja kokemuksia tuovat jäsenet. Olet tervetullut jakamaan ja kokemaan, miten arjessa elämme täysipainoista elämää.

Tule rohkeasti mukaan! Samalla voit liittyä Tampereen Sydänyhdistyksen jäseneksi. Kokoonnumme kuukauden ensimmäisenä maanantaina klo 10.30 Tampereen seudun vertaistukikeskus, Mustalahdenkatu 19, liiketila 8. Lisätietoja saat  ryhmän vetäjänä toimivalta Pirkko Paloheimolta,  puh.  0505407459. Soita, kysy ja tule tutustumaan ryhmäämme! Jos päätät tulla toistekin ja jäädä, niin Tampereen Sydänyhdistyksen jäsenyys antaa jatkuvan osallistumisoikeuden.

NAISEN SYDÄN – RYHMÄ

Syksyn 2018 ohjelma:

Maanantai 3.9.klo 10.30 JOHANNEKSEN KLINIKAN toimintaa esittelee
toiminnanjohtaja Silja Elonen.

Maanantai 1.10. klo 10.30 Unen tärkeys sydänterveydelle, diabeteksen hoito ja terveyden ylläpito.
Asiantuntijana diabeteshoitaja Tuija Palkee, PSHP

Maanantai 5.11. klo 10.30 Ajankohtaista Sydänyhdistyksestä – toiminnanjohtajan puheenvuoro,
Hannele Rapatti.

Maanantai 3.12. klo 10.30 Vierailijana Matti Pelttari AVH - yhdistyksestä