Naisen Sydän – ryhmä, vain naisille

Tapaamisissa vaihdetaan kokemuksia yhteisistä sydämen toimintaan liittyvistä asioista. Uusia tulokkaita rohkaistaan esimerkein ja keskusteluin - elämä jatkuu!

Ryhmätapaamisissa kuullaan lääkäreitä, terveydenhoitajia ja muita hyvinvoinnin ammattilaisia, joiden vinkkien innostamina voimme säilyttää tai parantaa elämänlaatuamme.

Ryhmä on vain naisille. Voimme luottamuksellisesti kertoa henkilökohtaisimmistakin kokemuksistamme.

- Luottamuksellisuus, oikea tieto ja keskustelut ovat ryhmän toiminnan keskiössä, sanoo ryhmän vetäjä Pirkko Paloheimo, jonka omakin sydän aiheuttaa jatkuvaa tarkkailua. Kaikki eivät välttämättä halua kertoa kokemuksistaan, mutta luottamuksellisuus takaa sen, että ne jotka haluavat avautua, tietävät että asiat jäävät ryhmään. Niitä ei levitellä!

Ryhmä on perustettu vuonna 2008 ja tilaisuuksissa käy säännöllisesti 12-18 naista. Ryhmäläisten perusjoukko toivottaa mukaan uudet, uusia näkemyksiä ja kokemuksia tuovat jäsenet. Tule rohkeasti mukaan!

Kokoontumiset ovat aina kuukauden ensimmäinen maanantai klo 10.30-13.00 Tammelan Lähitorin kabinetissa (ent. Tammelakeskus), Itsenäisyydenkatu 21 B.

Ryhmän vetäjänä toimii Pirkko Paloheimo puh. 050 540 7459. Soita, kysy ja tule ryhmäämme!

Tervetuloa tutustumaan! Jos päätät tulla toistekin ja jäädä, niin Tampereen Sydänyhdistyksen jäsenyys antaa jatkuvan osallistumisoikeuden.

KEVÄÄN 2017 OHJELMA:

Ma 02.01.2016 klo 10.30 - Hämeenmaan Sydänpiirin kuulumisia, toiminnanjohtaja Ulla Harala

Ma 06.02.2017 klo 10.30 - Suuntima ja hoitosuunnitelma- niiden toteutuminen hoitopolulla. Erikoislääkäri Sari Torkkeli, Tampereen kaupunki

Ma 06.03.2017 klo 10.30- Ikääntyminen ja sydän. Geriatrian professori Jaakko Valvanne

Ma 03.04.2017 klo 10.30 - Sydänliiton terveiset ja tietoa vertaistoiminnasta. Järjestösihteeri Tiina Vuorinen, Sydänliitto

Ma 08.05.2017 klo 10.30 Sydänsairaala valmistuu ja toiminta uudistuu. Toimitusjohtaja, kardiologi Kari Niemelä, Sydänsairaala.

Naisen Sydän –ryhmä on siis naisille suunnattu vertaistukiryhmä, jossa jaamme kokemuksia ja saamme kuulla asiantuntijoiden alustuksia sydänterveyden tiimoilta. Kokoonnumme kuukauden ensimmäisenä maanantaina klo 10.30 Tammelan Lähitori, kabinetti. (ent. Tammelakeskus), Itsenäisyydenkatu 2.B. Olet tervetullut jakamaan ja kokemaan, miten arjessa elämme täysipainoista elämää. Samalla voit liittyä Tampereen Sydänyhdistyksen jäseneksi. Lisätietoja saat  Pirkko Paloheimolta puhelin 0505407459.

Kerhossa tapahtuu! Tule mukaan!

Mari Haapala ja Karoliina Kallio, TAMKin terveydenhoitajaopiskelijat, organisoivat Naisen sydän-ryhmäläisille toimintaa, joka tekee hyvää. Kannattaa tulla!

Tapaamisia on kaikkiaan kuusi ja kerralla vierähtää puolitoistatuntinen alkaen aina klo 17.

Tässä  on suunnitellut aiheet:

14.11.  Naisen hyvinvointi

21.11.  Naisen hyvinvointi

28.11.  Liikunta

5. 12.   Muisti

12.12.  Muisti

19.12. TAI 2.1.  Painonhallinta ja ravitsemus

Tapaamiset järjestetään Tampereen ammattikorkeakoulun (TAMKin) tiloissa, osoitteessa Kuntokatu 3. Tulemme teitä ulos vastaan H- ja G-rakennuksien muodostamaan kulmaan Kuntokadun varrelle ( kts. kartassa punainen rasti).

Naisen sydän TAMK -kokoontumiset TAYS